تایپ تخصصی علوم پزشکی

تایپ متون تخصصی علوم پزشکی | تایپ علوم پزشکی

ما بر این باوریم که متون رشته های علوم پزشکی باتوجه به داشتن اصطلاحات تخصصی باید توسط افراد متخصص و حرفه ای تایپ شود. مرکز پژوهشی مدیتورها به ارائه خدمات پژوهشی صرفا در زمینه علوم پزشکی پرداخته و با دانشجویان تایپیست حرفه ای و توانمند در رشته های علوم پزشکی همکاری دارد. بنابراین شما می توانید کلیه سفارش های تایپ خود در رشته های علوم پزشکی از قبیل  پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی، پرستاری، دام پزشکی، بیوشیمی، اتاق عمل، تغذیه، بیهوشی، مامایی، بهداشت و اپیدمیولوژی و سایر رشته های علوم پایه پزشکی را با اطمینان خاطر به مدیتورها بسپارید.


ثبت سفارش


تماس با ما

تایپ تخصصی پزشکی

چرا مدیتورها


ویژگی ها


سوالات متداول

خدمات تایپ متون تخصصی

متون رشته های مختلف علوم پزشکی با توجه به داشتن اصطلاحات کاملا تخصصی نیاز به تایپیست های حرفه ای و متخصص دانش آموخته یا دانشجو در آن رشته دارد تا در کنار تایپ سریع و حرفه ای مطالب، اصطلاحات را به درستی در متن تایپ شده قرار دهد.

مجموعه پژوهشی مدیتورها، با همکاری تایپیست های حرفه ای خود که دانشجو یا دانش آموخته ی رشته های مختلف علوم پزشکی هستند به پذیرش های انواع سفارش های تایپ زیر می پردازد:

√ تایپ از Pdf

√ تایپ از دست نویس

√ تایپ فایل صوتی

√ تایپ از پایان نامه، رفرنس ها و کتاب های تخصصی


تایپ تخصصی مدیتورها
تایپ از Pdf

handwriting Meditorha
تایپ از دست نویس
تایپ ویس صوتی
تایپ فایل صوتی

تایپ کتاب مدیتورها
تایپ از پایان نامه، رفرنس ها و کتاب های تخصصی

همین حالا سفارش تایپ خود را ثبت کنید!


ثبت سفارش تایپ

تایپ تخصصی متن با مدیتورها

تایپ از PDF

امروزه نرم افزارها و سایت های زیادی در بستر آنلاین به تبدیل فایل Pdf به Word می پردازند اما تاکنون هیچ کدام در تبدیل Pdf دارای متن فارسی به صورت کامل موفق و کارآمد نبوده اند. بعلاوه متون فارسی رشته های علوم پزشکی معمولا در همراهی با کلمات و اصطلاحات تخصصی به انگلیسی است که این تبدیل را دو چندان ناموفق کرده است!

برای نمونه ما Pdf یک مقاله را از گوگل اسکولار دانلود کردیم و توسط یکی از سایت های آنلاین PDF to Word Converter به فایل Word تبدیل کردیم. همانطور که نتیجه نهایی را در شکل () می بینید؛ کلمات کاملا به هم ریخته و نامنظم و بی معنی هستند!

شما می توانید فایل Pdf از کلیه متون تخصصی خود را در قالب سفارش تایپ از پنل مجموعه مدیتورها ثبت کنید؛ پشتیبان های مدیتورها در کوتاه ترین زمان فایل بارگذاری شده را بررسی و کارشناسی نموده و با مدیتور تایپیست که از دانشجویان رشته شماست برای انجام پروژه هماهنگ می کنند. شما می توانید پس از پرداخت فاکتور و در طول انجام پروژه با مدیتور سفارش خود در قالب قسمت گفتگوی پنل در ارتباط باشید بعلاوه امکان انجام اصلاحات تا 3 روز پس از تحویل فایل نهایی به رایگان وجود دارد.

تایپ از دست نویس

اگر دست نوشته ای از صحبت های استادتان در دانشگاه یا بیمارستان دارید یا از کتاب، مقاله، جزوه و یا تکست بوک خود خلاصه ای به شکل دست نوشته تهیه کرده اید که می خواهید تایپ شده به شما تحویل داده شود؛ جای درستی آمده اید!

کافی است از دست نوشته های خودتان عکس با کیفیت بگیرید و هر عکس را عدد گذاری کنید یا داخل عکس شماره صفحه مشخص باشد و کل عکس ها را به شکل فایل زیپ در پنل مدیتورها و سفارش تایپ ثبت کنید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان بررسی شده و به مرحله اجرا درخواهد آمد. بعلاوه امکان انجام اصلاحات تا 3 روز پس از تحویل فایل نهایی به رایگان وجود دارد.

شما می تونید روی Download رو به رو کلیک کنید تا نمونه ای از جزوه هایی که توسط تایپیست های مدیتورها تایپ شده است را ببینید. دست نوشته ها هم در قسمت انتهایی فایل برای بررسی بیشتر موجود است (لازم به ذکر است که از کاربر محترم کسب اجازه شده است).

تایپیست این سفارش از دانشجویان رشته پزشکی بوده است.


Download

تایپ از فایل صوتی

مجموعه مدیتورها در همکاری تیم تایپیست خود، فعال در رشته های مختلف علوم پزشکی، آماده است تا فایل های صوتی تدریس اساتید این زمینه را از شما گرفته و بصورت فایل تایپ شده تحویل دهد. درصورتی که شما نیاز به ثبت سفارش در این زمینه دارید می توانید تمام فایل های صوتی را به اکانت تجاری واتس اپ مدیتورها ارسال کنید تا پشتیبان مدیتورها سفارش شما را بررسی نموده و به مرحله اجرا درآورد. تایپیست های مدیتورها در کوتاه ترین زمان فایل های صوتی شما را تایپ نموده و به شما تحویل می دهند.

لازم به ذکر است که کلیه سفارشات از این دسته برای راحتی کاربران فقط از طریق واتس اپ پیگیری می شود بنابراین برای اینکه بتوانید سفارش خود را ثبت کنید شماره تماس مجموعه ⇐ 02128426565 ⇒ را سیو نموده و اطلاعات لازم را به همین شماره در واتس اپ ارسال کنید.

در مورد قیمت و زمان تحویل سوال دارید؟
در مورد کیفیت و گارانتی سوال دارید؟
در مورد ثبت سفارش سوال دارید؟

تماس با ما – 02128426565

تایپ مدیتورها

تایپ از پایان نامه، رفرنس ها و کتاب های تخصصی

ممکن است شما نیاز به تایپ فوری یکی از کتاب های تکست یا رفرنس های مهم علوم پزشکی داشته باشید و بخواهید فردی متخصص در زمینه رشته ی خودتان و آشنا به زبان انگلیسی آن را تایپ کند یا اینکه کتابی تالیف یا ترجمه شده به فارسی دارید و می خواهید از قسمتی از آن در پایان نامه خودتان استفاده کنید یا نیاز به تایپ قسمتی از پایان نامه ای دارید که قبلا دفاع شده و یا اینکه نیاز دارید قسمتی از یک کتاب انگلیسی یا فارسی برای ارائه ای که دارید تایپ شود و فوری به شما تحویل داده شود.

اگر سفارش شما در این دسته قرار دارد کافی است از متن مورد نظرتان عکس با کیفیت بگیرید و شماره گذاری کنید و در قالب فایل Zip ثبت سفارش کنید؛ یا درصورتی که فایل Pdf کتاب را در دسترس دارید با ذکر شماره صفحات درج شده در Pdf، تایپ ان را به تایپیست های مدیتورها بسپارید.

چرا خدمات تایپ مدیتورها؟

ما بر این باوریم که باید

  1. تایپ متون تخصصی در رشته‌های علوم پزشکی توسط تایپیست‌های حرفه‌ای و متخصص انجام شود. بطوری که اصلا نمی‌شود بدون داشتن اطلاعات کافی از اصطلاحات رشته های علوم پزشکی تایپ از محتوای علوم پزشکی داشت!
  2. تایپ محتوای علوم پزشکی بخصوص از فایل های صوتی با بالاترین کیفیت و بسیار دقیق‌ باشد تا صحت علمی محتوا زیر سوال نرود!
  3. امکان گفتگو با تایپیست و تعامل دو طرفه برای رفع ابهامات وجود داشته باشد.
  4. یک دوره زمانی چند روزه برای بررسی اصلاحات توسط کاربران وجود داشته باشد تا درصورت نیاز به رایگان این اصلاحات انجام شود.

بنابراین مجموعه مدیتورها در همکاری با تایپیست‌های حرفه‌ای که در رشته‌ی موردنظر شما متخصص بوده و در بستر پنل سفارشات که مجهز به قسمت گفتگو برای تعامل دو طرفه کاربران و تایپیست ها می‌باشد و همچنین امکان انجام اصلاحات را فراهم می‌کند می‌تواند بهترین انتخاب دانشجویان و دانش آموخته های رشته‌های علوم پزشکی باشد.

تایپ مدیتورها

گفتگو با مجری

در تمام مراحل سفارش شما توانایی گفتگو مستقیم با مجری خواهید داشت

شمارش معکوس

شمارش معکوس تحویل سفارش بلافاصله بعد از پرداخت فعال خواهد شد

پنل سفارشات مدیتورها

پنل سفارشات

پنل ثبت سفارش و مدیریت مراحل اجرا از ثبت سفارش، ویرایش‌ها و تحویل کار

پنل ثبت سفارش مدیتورها بصورت لاگین شده
ثبت درخواست پشتیبانی در مدیتورها
پنل مدیتورها وقتی که لاگین نشده اید

چرا مدیتورها؟

شما می‌توانید با پنل مدیتورها به راحتی سفارشات خود را ثبت و مدیریت کنید. با مجری سفارش خود گفتگو کنید. فاکتورهای خود را پرداخت کنید. درخواست پشتیبانی ثبت کنید. و در سریع ترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.


رفتن به پنل ثبت سفارش

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی و مشاوره کتبی در پنل کاربری و تلفنی توسط مدیتورهای ارشد

ربات تلگرام

ربات هوشمند مدیتورها برای مدیریت سفارشات، دریافت فاکتورها و اعلانات

محرمانگی سفارشات در مدیتورها

محرمانگی سفارشات

فایل‌ها مطابق مفاد عدم افشای اطلاعات ISO17100 محافظت خواهد شد و همچنین پس از تکمیل هر سفارش، کلیه اطلاعات شامل فایل ها و گفتگوها از دسترس تیم سفارش و کاربران خارج می شود.

سوالات متداول

تایپیست های ما دانشجو یا دانش آموخته ی رشته های علوم پزشکی هستند.

تایپ هر صفحه 250 کلمه 4000 تومان و هر دقیقه فایل صوتی 2500 تومان و درصورت داشتن فرمول، جدول هم درصدی به هزینه نهایی اضافه میشه.

چون سفارش های تایپ در این مجموعه توسط دانشجو های علوم پزشکی انجام میشه و این عزیزان مشغله فراوانی در زمینه تحصیل دارن بنابراین نیاز هست قبل از تایید سفارش، هماهنگی مبنی بر زمان تحویل باتوجه به شرایط آن ها در زمان ثبت سفارش انجام بشه اما بطور میانگین برای تایپ 10 صفحه معمولی با 250 کلمه یا 10 دقیقه از فایل صوتی 24 ساعت زمان لازم است.

می تونید با شماره تماس مدیتورها (02128426565) تماس بگیرید یا به همین شماره در واتس اپ پیام بدید یا در پشتیبانی پنل مدیتورها پیامتون رو بذارید تا در کوتاه ترین زمان به شما پاسخ بدیم.

پس از اتمام پروژه، فرصت بازبینی 3 روزه برای کاربران فراهم است تا اصلاحات مورد نیاز را درخواست کنند.

خیر! برای اینکه بتونیم نظارت و پشتیبانی روی سفارشتون داشته باشیم، باید گفتگوها داخل پنل انجام بشه. درصورتی که ارتباطی خارج از مجموعه برقرار بشه هیچ مسئولیتی درمورد گفتگوها، کیفیت و زمان تحویل سفارش شما برعهده ما نیست.


پرسش سوال

پاسخ سوالم را پیدا نکردم

دکمه بازگشت به بالا