مشاوره تخصصی نگارش پروپوزال

تقریبا در تمام دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی داخل کشور این قانون وجود دارد که هر دانشجو قبل از شروع پروژه پژوهشی (پایان نامه، مقاله و غیره) خود باید توضیحات کاملی تحت عنوان پروپوزال تحقیقاتی (Research Proposal) ارائه دهد و این به منظور متقاعد کردن آن مجموعه یا مرکز تحقیقات برای پیشتیبانی از پژوهشگر در طول انجام طرح تحقیقاتی می باشد. در یک پروپوزال بطورکلی پیش زمینه ای از عنوان مورد نظر پژوهشگر و اصل مشکل مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین، ادبیات مشابه گذشته، اهداف و فرضیات و روش انجام تحقیق به شکل پیش فرض نوشته خواهد شد. اساتید و داوران حاضر در مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها پس از ارزیابی پیشنهادها در مورد هزینه و تأثیر بالقوه تحقیق پیشنهادی و صحت برنامه ها تصمیم نهایی جهت رد یا قبول عنوان را خواهند گرفت.

نکاتی که باید به آنها توجه کرد

به طور کلی پروپوزال ها چندین نکته مهم را مورد توجه قرار می دهند:

  • به چه سؤال های پژوهشی پرداخته می شود و چگونه به آنها رسیدگی خواهد شد؟
  • چقدر زمان و هزینه برای تحقیق لازم است؟
  • چه تحقیقات قبلی در مورد موضوع انجام شده است؟
  • چگونه نتایج تحقیق ارزیابی می شود؟
  • چگونه این تحقیق به نفع سازمان حمایت و سایر طرفین خواهد بود؟

 

انواع پروپوزال های تحقیقاتی

انواع پروپوزال های پژوهشی دانشگاهی (Academic research proposal) به طور کلی به عنوان بخشی از الزامات اولیه برای نوشتن یک پایان نامه یا مقاله نوشته می شوند. آنها به طور کلی از قالب مشابه مقاله تحقیق پیروی می کنند و این شامل بیان مسئله ، بررسی متون (ادبیات) ، بحث در مورد روش تحقیق و اهداف و فرضیات است. این ساختار اساسی ممکن است باتوجه به نوع دانشگاه یا مراکز تحقیقاتی متفاوت باشد و هر یک از آنها ممکن است الزامات خاص خود را داشته باشند. در کشور ما در زمینه رشته های علوم پزشکی، اکثر پروپوزال ها در دانشکده های پزشکی از موارد گفته شده پیروی می کنند.

مشاوره ثبت سفارش پروپوزال در موسسه پژوهشی مدیتورها

بعضی از دانشجویان در رشته های مختلف علوم پزشکی بر این باورند که پروسه نگارش پروپوزال (Proposal) یکی از سخت ترین مراحل برای اتمام دوره ی دانشجویی است. همچنین رزیدنت ها و اینترن های محترم نیز با توجه به اینکه در دوره ی حساسی از زندگی خود قرار دارند معمولا زمان و تمرکز کافی جهت انجام این مرحله را خود به تنهایی ندارند بنابراین معمولا یا این پروسه را به سختی به سرانجام می رسانند یا به فرد دیگری می سپارند. مجموعه علمی و پژوهشی مدیتورها متشکل از تعداد زیادی پژوهشگر حرفه ای با سابقه چندین ساله در مشاوره تخصصی نگارش پروپوزال دانشگاه های پزشکی در شهرهای مختلف کشور می باشد.

با استفاده از پنل حرفه ای مدیتورها برای اولین بار در ایران شما این امکان را دارید تا مرحله به مرحله از ثبت سفارش انجام آن و تا پایان سفارش را مشاهده و هدایت کنید و نیز امکان گفتگو و ثبت درخواست پشتیبانی بصورت کاملا حرفه ای در اختیار شما قرار گرفته است. شما میتوانید به راحتی در قسمت ثبت سفارش پروپوزال، سفارش خود را ثبت کنید و از نگارش پروپوزال خود مشاوره بگیرید. برای ثبت سفارش کلیک کنید.

تیم تخصصی مشاوره نگارش پروپوزال در مجموعه مدیتورها

مجموعه علمی و پژوهشی مدیتورها در همکاری با پژوهشگران در زمینه علوم پزشکی و دانشجوهای دکترا در رشته های مختلف پزشکی به بررسی سفارش های شما می پردازد. این افراد علاوه بر تسلط نسبت به متون و عناوین علمی رشته های مختلف پزشکی، دارای سابقه پژوهشی هستند و سال های زیادی از عمر خود را وقف مقاله نویسی و پژوهش در پزشکی کرده اند.

طبقه بندی پروپوزال در مجموعه مدیتورها

مجموعه علمی و پژوهشی مدیتورها برای تسریع و تسهیل فرایند نگارش پروپوزال، تخصیص هر سفارش به نیروی متخصص و درجهت شفاف سازی قیمت و زمان انجام این سفارش، در این قسمت به بررسی انواع پروپوزال های پژوهشی که توسط این مجموعه قابل انجام می باشد؛ پرداخته است.

  • پروپوزال های رشته پزشکی

این مجموعه در همکاری با نیروی متخصص خود انجام کلیه سفارشات مشاوره نگارش پروپوزال رشته پزشکی عمومی (اینترنی)، دوره رزیدنتی، دوره MPH، فوق تخصص و فلوشیپ را می پذیرد.

  • پروپوزال های رشته دندان پزشکی

در این مجموعه مشاوره در زمینه سفارش کلیه پروپوزال های رشته دندان پزشکی عمومی و تخصصی پذیرفته می شود.

  • پروپوزال های رشته داروسازی

در این مجموعه مشاوره در زمینه سفارش کلیه پروپوزال های رشته داروسازی پذیرفته می شود و نگارش آن توسط تیم حرفه ای مجموعه مدیتورها انجام خواهد شد.

  • پروپوزال های کارشناسی ارشد

این مجموعه در همکاری با تیم متخصص خود مشاوره در زمینه نگارش پروپوزال کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی را می پذیرد.

  • پروتوکل های سیستماتیک ریویو و متاآنالیز

مجموعه مدیتورها در همکاری با تیم متخصص خود مشاوره در زمینه کلیه سفارشات پروتوکل های انواع مطالعات مروری و متاآنالیز را می پذیرد. لطفا با توجه به اینکه این دسته از سفارشات از حساسیت ویژه ای برخودار هستند در هنگام ثبت سفارش توضیحات کاملی ارائه دهید تا برای نویسنده (مدیتور) شفاف سازی شود. همچنین می توانید در قسمت بحث و گفتگو سوالات و توضیحات خود را مستقیم برای نویسنده ارسال کنید.

توجه: لطفا در هنگام ثبت سفارش در پنل کاربری مجموعه مدیتورها برای تسهیل در روند انجام کار موارد زیر را پیوست کنید: فرمت پروپوزال دانشگاه، ابزار پرسشنامه، توضیحات کلی در مورد پرسشنامه (برای مثال از یک نوع پرسشنامه استفاده می شود یا بیشتر از یکی؟)، یک مورد مقاله مشابه و پروپوزال مشابه (درصورت وجود)

محدوده قیمت و زمان انجام سفارش

لطفا توجه کنید:

  • صدور فاکتور به صورت رایگان می باشد و شما پس از دریافت فاکتور تصمیم گیری می نمایید.
  • مشاوره در زمینه پروپوزال شما می تواند دو روزه انجام شود. کافی است زمان تحویل سفارش خود را در قسمت زمان پیشنهادی در پنل کاربری تعیین کنید و سفارش شما براساس زمان پیشنهادی شما قیمت گذاری خواهد شد. در غیر این صورت زمان استاندارد تحویل سفارش 5 تا 7 روز می باشد.
  • این اطلاعات شامل میانگین قیمت و هزینه نگارش است. بطور کلی قیمت نهایی باتوجه به ارزیابی عنوان طرح پژوهشی، داشتن یا نداشتن پرسشنامه و زمان پیشنهادی تعیین خواهد شد.
  • لطفا برای اطلاع دقیق هزینه و زمان تحویل، در پنل کاربری مدیتورها ثبت نام و سفارش پروپوزال خودتان را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا اپراتور مربوطه در کمتر از 10 دقیقه برایتان به صورت رایگان قیمت گذاری نماید.

مشاوره تخصصی نگارش پروپوزال انگلیسی

در موسسه مدیتورها امکان ارائه ی خدمات بصورت انگلیسی وجود دارد که با همکاری تیم پژوهشگر و گروه ترجمه مدیتورها انجام می شود.

چه کسانی نباید سفارش پروپوزال در مجموعه مدیتورها ثبت کنند؟

1- تمرکز اصلی نویسندگان حرفه ای مدیتورها بر مشاوره در زمینه نگارش پروپوزال پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی و کارشناسی ارشد و پروتوکل های سیستماتیک ریویو و متاآنالیز در رشته های علوم پزشکی می باشد. کلیه افراد مشغول به کار در این مجموعه تخصص کافی در زمینه پژوهش در علوم پزشکی را دارند و طبعا این افراد از ترجمه متون مرتبط با رشته های غیر پزشکی ( مهندسی، مدیریت، حسابداری، کشاورزی و … ) معذور است.

2- مشاوره در زمینه پروپوزال ها بشکل کاملا تخصصی انجام می شود و از نگارش غیرتخصصی پروپوزال ها بشکلی که در برخی مجموعه ها و مکان ها ارائه می گردد معذوریم.

3- مشاوره در زمینه نگارش پروپوزال ها در حال حاضر فقط به شکل انواع گفته شده در بالا (پروپوزال پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی و کارشناسی ارشد و پروتوکل های سیستماتیک ریویو و متاآنالیز) ارائه می شود و این مجموعه از انجام مواردی غیر از این معذور است.

 

نیاز به مشاور تخصصی در نگارش پروپوزال خودتون دارید؟ کلیک کنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا