ویرایش زبانی نیتیو متون علوم پزشکی

ویرایش Native مقاله پزشکی | ویراستاری نیتیو زبانی

از نگارش انگلیسی مقاله ­تون اطمینان خاطر ندارید؟ آیا از اینکه بخاطر ضعف زبانی ممکنه مقاله تون ریجکت بشه نگران هستید؟

تیم متخصص و حرفه ­ای ویراستاری نیتیو پزشکی در مدیتورها یا Accurate Medical Proofreading (AMP) که یک بخش بسیار قوی در مجموعه مدیتورها می باشد، خدمات ادیت زبانی مقالات، پایان ­نامه ها و کتاب ها و … که به زبان انگلیسی نگارش شده اند را بصورت یک سرویس جامع شامل ویراستاری نیتیو برای اصلاح گرامری و لغوی؛ و ادیت نگارشی به منظور رفع ابهام جملات، تفهیم هرچه بهتر مفاهیم انجام می دهد. بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر ارزش و کیفیت کار خود را بالا ببرید.


ثبت سفارش


تماس با ما

ویراستاری نیتیو مقاله تخصصی پزشکی

چرا مدیتورها


ویژگی ها


نمونه کارها


سوالات متداول

ویراستاری Native در مدیتورها

ویرستاری نیتیو متون علوم پزشکی به دلیل حساسیت بسیار زیاد اسناد پزشکی، امری کاملا تخصصی است. روزانه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان فعال در حیطه علوم پزشکی به علت مشغله زیاد با توجه به تدریس، تحصیل یا کار شبانه روزی و یا به دلیل عدم تسلط کافی، نیاز به ویراستاری نیتیو متون تخصصی خود پیدا می کنند.

مرکز علمی پژوهشی مدیتورها با توجه به فعالیت انحصاری در زمینه های مختلف علوم پزشکی، خدمات ویراستاری Native را تحت عنوان Accurate Medical Proofreading (AMP) ارائه می دهد. تیم متخصص و حرفه ­ای ویراستاری نیتیو پزشکی در مدیتورها یا AMP که یک بخش بسیار قوی در مجموعه مدیتورها می باشد، خدمات ادیت زبانی مقالات، پایان ­نامه ها و کتاب ها و … که به زبان انگلیسی نگارش شده اند را بصورت یک سرویس جامع می پذیرد.

Accurate Medical Proofreading (AMP)

Meditorha specializes in providing services in Scientific & English editing, proofreading, and paraphrasing. Within a short span of time, the company has grown rapidly to be counted among Iran’s leading service providers in Persian to English translation (and vice-versa) and proofreading. Here at Meditorha, we have a healthy blend of in-house and online contractual translators and editors from top universities and research centres from all over Iran. The translation, proofreading and paraphrasing teams include subject experts in varied fields of Medicine.

ویرایش زبانی نیتیو

ویژگی های بارز

ادیت نیتیو در مدیتورها توسط ویراستاران نیتیو دارای تحصیلات مرتبط آن رشته تخصصی مقاله شما انتخاب می شود.

مدیتور ارشد در انتها، کار را بازبینی میکند تا از کیفیت پروژه اطمینان حاصل شود.

پس از اتمام پروژه، فرصت بازبینی برای کاربران فراهم است تا اصلاحات مورد نیاز خود را درخواست نمایند.

√ کیفیت، شفافیت علمی، پیوستگی معنایی و ابهام زدایی محتوا سرلوحه کار ماست.

در مورد قیمت و زمان تحویل سوال دارید؟
در مورد کیفیت و گارانتی سوال دارید؟
در مورد ثبت سفارش سوال دارید؟

تماس با ما – 02128426565

ویرایش نیتیو پروتکل (Protocol) علوم پزشکی

گاهی موسسات پژوهشی و آکادمیک در خارج از ایران و برخی از کمیته های پژوهشی در ایران درخواست نگارش پروتکل پژوهشی به زبان انگلیسی دارند که پژوهشگران باید فرم پروتکل را به زبان انگلیسی نگارش می کنند. پروتکل ها از نظر زبانی از جهت اینکه می توانند پیش از اجرایی شدن در مجله ها منتشر شوند اهمیت ویژه ای دارند.

مدیتورها ادیت زبانی کلیه پروتکل های پژوهشی را می پذیرد و درصورتی که سفارش شما در این دسته قرار دارد می توانید در کوتاه ترین زمان در پنل مدیتورها سفارش خود را ثبت کنید!

توجه به اخلاق در پژوهش​
تایپ مدیتورها

ویرایش نیتیو پایان نامه (Thesis) علوم پزشکی

مخاطب ما در این قسمت بیشتر دو گروه زیر می باشند:

دانشجویان محترم علوم پزشکی که در دانشگاه های خارج از ایران تحصیل می کنند.

دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی ایران که تمایل به ارائه پایان نامه خود به زبان انگلیسی دارند.

در اغلب موارد پایان نامه های نگارش شده توسط افراد غیر بومی نیاز به ادیت زبانی نیتیو دارد. درصورتی که سفارش شما در این دسته قرار دارد کافی است در قسمت ثبت سفارش ویرایش نیتیو در پنل مدیتورها، پایان نامه انگلیسی خود را بارگذاری کنید تا در کوتاه ترین زمان سفارش شما بررسی و با شما تماس گرفته شود!

ویرایش نیتیو و بازنویسی متون علوم پزشکی دارای پلاجیاریزم

اگر نسبت به کیفیت زبانی متنی که نگارش کرده اید مطمئن نیستید و می خواهید همزمان با ادیت زبانی نیتیو، پلاجیاریزم متن شما هم بررسی شده و در زمان کوتاهی توسط یک متخصص حرفه ای به درصد مورد نظرتان کاهش پیدا کند مدیتورها بهترین گزینه است!

شما می توانید همزمان با درخواست ویرایش نیتیو در مدیتورها درخواست بررسی پلاجیاریزم متن خود با نرم افزار Ithenticate را بدهید تا همزمان با ادیت زبانی متن شما توسط گروه ویراستاری نیتیو مدیتورها، بازنویسی یا پارافریز متن هم در کوتاه ترین زمان انجام شود.

کافی است در قسمت ثبت سفارش ویرایش نیتیو این گزینه را تیک بزنید!

می خواهم پلاجیاریزم متن من با نرم افزار Ithenticate بررسی شود.

تنظیم مقاله براساس گایدلاین مجله
اکسپت مقاله
ویراستاری مقاله در مدیتورها

ویرایش نیتیو مقاله (Manuscript) علوم پزشکی

تجربه ما در مدیتورها نشان داده است که پژوهشگران ایرانی با اینکه سابقه و مهارت بسیار خوبی در نگارش مقاله از نظر اصول استاندارد مقاله نویسی دارند اما با توجه به اینکه زبان مادری آن ها انگلیسی نیست معمولا مقاله های انگلیسی در انتها دارای ضعف شدید زبانی هستند بطوری که همین موضوع می تواند یک عامل اصلی برای رد مقاله (Reject) در مجله باشد. بنابراین لازم است مقاله های نگارش شده توسط پژوهشگران غیر بومی حتما توسط یک ادیتور بومی و نیتیو که مسلط به زبان انگلیسی است بررسی و اصلاح دقیق شود. دیده شده است که بسیاری از مطالعات که به علت ضعف زبانی از یک مجله ریجکت شده اند در مرحله بعد در یک مجله با کیفیت بهتر پذیرش (Accept) گرفته اند.

لازم به ذکر است که در مجموعه مدیتورها سفارش های نگارش مقاله به انگلیسی از حساسیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند بطوری که انواع سفارشات در این زمینه که در مدیتورها ثبت می شوند الزاما توسط تیم ویراستاری نیتیو بازبینی، اصلاح و بررسی دقیق می شوند. بنابراین درصورتی که شما نیاز به نگارش مقاله خود داشته باشید، در مدیتورها علاوه بر تنظیم فایل نهایی مقاله شما از نظر قوانین و استانداردهای علمی و پژوهشی توسط یک پژوهشگر حرفه ای؛ فایل نهایی مقاله شما از نظر زبانی و تکنیکال (Technical) نیز توسط تیم ویراستاری نیتیو بررسی خواهد شد.

گفتگو با تیم ویراستاری نیتیو در پنل مدیتورها

مجموعه مدیتورها نسبت به نظرات و اصلاحات مورد نظر کاربران توجه ویژه ای دارد بطوری که در کنار امکان ارتباط تلفنی با موسسه (6565 2842 021) و تماس مستقیم با شماره شخصی مدیتور ارشد بخش ویرایش نیتیو، برای ارتباط شما با تیم سفارش، قسمت گفتگوی سفارش قرار دادیم تا شما بتوانید کلیه پرسش های خود را در طول انجام پروژه از تیم سفارش خود بپرسید یا تیم سفارش را از سلایق خود و مواردی که باید در نگارش توجه کنند باخبر کنید. در این قسمت همچنین امکان ارسال فایل نیز وجود دارد تا درصورتی که در هنگام ثبت سفارش فایلی را فراموش کردید بتوانید فایل خود را ارسال کنید. ناگفته مشخص است که ارسال موارد زیر در قسمت گفتگو ممنوع است:

سوالات مالی، فنی یا شکایت از تیم سفارش [برای این موارد به پشتیبانی پنل مراجعه کنید]

ایمیل، اکانت شما در تلگرام یا بقیه فضاهای مجازی، شماره تماس و یا هرمورد دیگر که ارتباط شما با مدیتور را خارج از چارچوب مجموعه امکان پذیر کند. [بدیهی ست درصورت گزارش مبنی بر ارسال این موارد مجموعه مدیتورها مسئولیت هیچ پیامدی را عهده دار نخواهد بود]

همین حالا سفارش ویرایش نیتیو خود را ثبت کنید!


ثبت سفارش ویرایش نیتیو

چرا ویرایش نیتیو مدیتورها؟

ما بر این باوریم که ویراستاری نیتیو مقالات تخصصی علوم پزشکی دو پیش شرط دارد:

  1. تسلط بالای شخص انگلیسی زبان به نگارش مطالب علمی به انگلیسی
  2. تحصیلات تخصصی پزشکی ویراستار نیتیو به زبان انگلیسی

در مجموعه پژوهشی مدیتورها علاوه بر اینکه کلیه ویراستاران نیتیو و مسلط به زبان انگلیسی؛ غیر ایرانی و دانشجو یا دانش آموخته در یکی از رشته های علوم پزشکی هستند؛

ویراستار در پایان هر پاراگراف متن اصلی مقاله، یک پاراگراف ویراستاری شده قرار می دهد تا شما بتوانید دو پاراگراف را باهم مقایسه کنید و هرچه دقیق تر آن با متن اولیه بررسی کنید.

√ ویراستار نیتیو با تجربه با استفاده از علم پزشکی خود تمامی جملات دارای اشکال نگارشی و دارای ابهام را بازنویسی می کند و هرگونه خطای گرامری، ابهام علمی و … را برطرف می کند. او سعی می کند تا جملات را به شکل ساده تر و قابل فهم تر بازنویسی کند.

ویراستار نیتیو در برطرف نمودن تفاوت های فرهنگی نیز می کوشد تا هم صحت علمی و هم شفافیت فرهنگی برآورده شود.

ویرایش نیتیو مدیتورها تایید مقاله
تایید شده

همین حالا سفارش ویرایش نیتیو خود را ثبت کنید!


ثبت سفارش ویرایش نیتیو

گفتگو با مجری

در تمام مراحل سفارش شما توانایی گفتگو مستقیم با مجری خواهید داشت

شمارش معکوس

شمارش معکوس تحویل سفارش بلافاصله بعد از پرداخت فعال خواهد شد

پنل سفارشات مدیتورها

پنل سفارشات

پنل ثبت سفارش و مدیریت مراحل اجرا از ثبت سفارش، ویرایش‌ها و تحویل کار

پنل ثبت سفارش مدیتورها بصورت لاگین شده
ثبت درخواست پشتیبانی در مدیتورها
پنل مدیتورها وقتی که لاگین نشده اید

چرا مدیتورها؟

شما می‌توانید با پنل مدیتورها به راحتی سفارشات خود را ثبت و مدیریت کنید. با مجری سفارش خود گفتگو کنید. فاکتورهای خود را پرداخت کنید. درخواست پشتیبانی ثبت کنید. و در سریع ترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.


رفتن به پنل ثبت سفارش

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی و مشاوره کتبی در پنل کاربری و تلفنی توسط مدیتورهای ارشد

ربات تلگرام

ربات هوشمند مدیتورها برای مدیریت سفارشات، دریافت فاکتورها و اعلانات

محرمانگی سفارشات در مدیتورها

محرمانگی سفارشات

فایل‌ها مطابق مفاد عدم افشای اطلاعات ISO17100 محافظت خواهد شد و همچنین پس از تکمیل هر سفارش، کلیه اطلاعات شامل فایل ها و گفتگوها از دسترس تیم سفارش و کاربران خارج می شود.

نمونه کار ویراستاری نیتیو

نورولوژی

MSTramadol Toxicity

رابطه تشنج با فریتین

پاتولوژی

کنسر دهان

نمونه دوم

داروسازی

نمونه اول

 

دندانپزشکی

پاتولوژی دندان و لثه

ایمونوهیستوشیمی

عفونی

واکسیناسیون پنجگانه

 

کیس ریپورت

نمونه ویراستاری

 

برآورد هزینه ویرایش نیتیو در مدیتورها

با توجه به تخصصی بودن ویرایش نیتیو در مجموعه مدیتورها این سفارش به شکل انگلیسی توسط ویراستار انگلیسی زبان مسلط به زبان انگلیسی، دانش جو یا دانش آموخته ی رشته های علوم پزشکی و غیر ایرانی انجام می شود. در مدیتورها ویرایش زبانی پروپوزال، پایان نامه، مقاله، کتاب و کلیه متون علمی مرتبط با رشته های علوم پزشکی و متون برای شرکت در کنفرانس و همایش های داخلی و خارجی پذیرفته می شود.

برای مشاوره ویرایش نیتیو سایر موارد از قبیل مدارک تحصیلی پزشکی، مکاتبات رسمی و … قبل از سفارش با قسمت پشتیبانی گفتگو نمایید.

توجه کنید:

  • در محاسبه تعداد کلمات تمامی رفرنس ها و دیتاهای جداول حذف می گردند.
  • محتوا را می توان بارها بازبینی کرد و اصلاحات مورد نیاز تا 5 روز پس از تحویل، رایگان صورت می گیرند.
  • ویراستاران نیتیو از دانش علوم پزشکی خود در جهت رفع ابهام محتوا کمک می گیرند و هرگونه نقض و اشکال علمی نیز تا حد امکان رفع می شود.

مدت زمان اجرای پروژه:

  • هر 1000 کلمه، 1.5 روز کاری
  • امکان تحویل زودتر پروژه با توافق مدیتور و مشتری

 

ویرایش زبانی Native

 توسط تیم ACCURATE MEDICAL PROOFREADING مدیتورها

تسلط کامل به زبان انگلیسی

      √  دانش آموخته های علوم پزشکی

  √  بومی با زبان مادری انگلیسی

   220 تومان / کلمه


ثبت سفارش ویرایش نیتیو

برخی از اعضای تیم ACCURATE MEDICAL PROOFREADING مدیتورها

Team Member #1

WordPress Developer
توضیحات اعضای تیم را اینجا بنویسید که موقعیت عضو تیم در شرکت را توصیف می‌کند



Team Member #2

Web Designer
توضیحات اعضای تیم را اینجا بنویسید که موقعیت عضو تیم در شرکت را توصیف می‌کند



Team Member #3

Testing Engineer
توضیحات اعضای تیم را اینجا بنویسید که موقعیت عضو تیم در شرکت را توصیف می‌کند




سوالات متداول

در واقع ویراستاری نیتیو همان ادیت یه متن به هر زبانی توسط یه فرد نیتیو و مسلط به اون زبان هست.

ادیت نیتیو در مدیتورها توسط ویراستاران نیتیو دارای تحصیلات مرتبط آن رشته تخصصی مقاله شما انجام میشه؛ این افراد زمان مادری شان انگلیسیه و غیر ایرانی هستن بنابراین می تونن به راحتی ابهامات زبانی رو در کار شما برطرف کنن.

به ازای هر کلمه 220 تومان بدون درنظر گرفتن رفرنس یا اسامی نویسنده ها

پس از ثبت سفارش ادیت نیتیو، بر اساس موضوع محتوا از بین ویراستاران نیتیو فردی با زمینه تحصیلات آن موضوع یا در صورت نبود، توانمندترین شخص ممکن جهت ادیت نیتیو کار شما در نظر گرفته میشه و براساس زمان تعیین شده (1000 کلمه 1.5 روز) شمارش معکوس برای سفارشتون شروع میشه تا زمان تحویل سفارش

برای هر 1000 کلمه یک و نیم روز

ویراستاران نیتیو در مدیتورها دانش جو یا دانش اموخته از رشته های مختلفعلوم پزشکی هستند.

خیر! برای اینکه بتونیم نظارت و پشتیبانی روی سفارشتون داشته باشیم، باید گفتگوها داخل پنل انجام بشه و فقط می تونید با مدیتور ارشد تلفنی در ارتباط باشید و البته موسسه (02128426565).

بله! اما با توجه به اینکه ویراستاران نیتیو مدیتورها همه از اعضای محترم علوم پزشکی هستند لازمه حتما پیش از ثبت سفارش با پشتیبانی هماهنگ کنید.

مدیتور ارشد در انتها، کار را بازبینی میکند تا از کیفیت پروژه اطمینان حاصل بشه و در طول انجام پروژه هم با شما تلفنی در ارتباط هست.

می تونید با مدیتور ارشد که در ابتدا با شما تماس گرفتن، تماس بگیرید یا پیامک بدید یا در قسمت پشتیبانی مجموعه پیام بذارید. با شماره تلفن موسسه هم می تونید تماس بگیرید:

02128426565

پس از اتمام پروژه، فرصت بازبینی برای کاربران فراهم است تا اصلاحات مورد نیاز را درخواست نمایند. توجه کنید فرصت اصلاحات، 5 روز می‌­باشد.

خیر! خارج از قوانین مجموعه هست. تنها درصورتی که هزینه سفارش بیشتر از 2.5 میلیون تومان باشه می تونید در طی دو فاکتور (70 درصد ابتدای سفارش و 30 درصد قبل از تحویل نهایی) پرداخت کنید.


پرسش سوال

پاسخ سوالم را پیدا نکردم

دکمه بازگشت به بالا